בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שבת, 24 בספטמבר 2011

ספרים מאוירים לא רק לילדים #4


קצת מצחיק מה שאני הולך לעשות עכשיו, להכניס למקבץ הזה ספר שמצאתי כשנתקלתי אתמול בבלוג ספרותי של ילד בן 14 (כן כן, יש דבר כזה), אבל מבירור שעשיתי זהו ספר מהסדרה לספרות יפה של מודן, ולפי הטוקבקים באתרים שונים בהחלט מתאים לגילאי 20+.




ובכן, הספר המדובר הוא "פרקים נבחרים בפיזיקה של אסונות" של מרישה פסל (תורגם לעברית ב-2009). אעשה לעצמי הפעם חיים קלים ופשוט אצטט מתוך הבלוג של הילד:

"בספר משובצים 'עזרים חזותיים', ציורים מאת המחברת. גם הכריכה היא עזר חזותי, אבל היא לא מציגה את הדמויות הראשיות, חבורת "כחולי הדם". תמונה נכונה ומוצלחת יותר שלהם, שהייתה צריכה לשמש ככריכה, מופיעה במהדורה העברית בעמוד 105. הכריכה באנגלית מסקרנת ביותר".





בסקירה ב"הארץ" כתב על כך דביר צור:
   
"לאורך דפיו של הספר מופיעים גם ציורים שונים, או כפי שהמספרת מכנה אותם, 'עזרים חזותיים'. בהקשר זה אפשר לברך על כישרון הציור שפסל מגלה, אולם משיחות הצבע לא מוסיפות ממד עומק אמיתי ל'פרקים נבחרים' וחבל. ייתכן שפסל התקשתה להותיר את הציורים מחוץ לספר, ואולי אלה משמשים כחיזוק לבניית דמותה של המספרת הכל-יכולה"




ועוד מהבלוג של "הילד" (שמו דור, אגב):
   
"אתר האינטרנט של הספר. באמריקה, שלא כמו בישראל, נהוג ליצור אתרי אינטרנט לספרים. האתר אינטרנט של הספר הזה, Special Topics In Calamity Physics, הוא המוצלח ביותר שראיתי. מוזיקה מסתורית, עיצוב שנעשה כולו על ידי המחברת וכל מיני פעילויות (כמו דף המחזור של הדמויות בספר או התחלות לספר שנפסלו) מושכים כל מבקר באתר לקרוא את הספר. בנוסף לכך, לבלו ון מיר יש גם עמוד מייספייס"



  29/7/2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה