בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

ברוכים הבאים!

"בלוג איור" עולה לאוויר!
 
לאחר 4 שנות פעילות בפורום איור ב"עכבר קפה", החלטתי לעבור לפלטפורמה עצמאית, שאני מוצא בה יתרונות רבים. המתכונת אותה מתכונת: מעקב יומיומי אחר מגוון התרחשויות בתחום האיור, בעיקר בישראל, תוך ניסיון להדגיש את המעניין והייחודי
 
אין ספק שצומחת כאן תרבות איור מגוונת ומעניינת, שיש הרבה מה להתגאות בה, ואני שמח לנסות לתרום את חלקי הקטן, באמצעות הבלוג, בתקווה שישקף משהו מאותה עשייה והתפתחות
 
החידושים בבלוג:

(1) תגיות - חלוקת הפוסטים לפי תחומי עניין בצורה שמאפשרת התעמקות בנושא ספציפי

(2) זירת התגובות - "תגובות אחרונות" - דיונים בין הקוראים

(3) העמודה הימנית - קישורים נבחרים + עדכונים כמעט מכל האתרים הישראלים העוסקים באיור + הזדמנויות למאיירים

(4) המדף (בחלקו התחתון של הבלוג) - חוברות, מגזינים וקטלוגים לדפדוף אונליין
 
 
עברתי דירה. איור: לירן רביב


למה עברתי מהפורום? הסיבות בעיקר טכניות. בפורום היו מגוון שיבושים. גם Blogger, הפלטפורמה הנוכחית, לא מושלם, אך יש כמה יתרונות משמעותיים: חלוקה לפי תגיות, יכולת הקוראים להגיב נקודתית על כל אייטם, לינק ישיר לאייטם (לא עוד שרשור אינסופי מתמשך) ואני מאמין שבקרוב גם החיפוש ישתפר.

מקצה שיפורים!
   
כמו בכל "מעבר דירה", עשיתי סדר רציני, העברתי רק את הדברים היותר-מעניינים (ובכל זאת עברו 560 אייטמים), ובנוסף חלק גדול מהפוסטים עברו מקצה שיפורים (שחזור תמונות שנעלמו, הגדלה של אימג'ים), פה ושם גם הוספתי דברים טובים שלא היו במקור, כמו כפולה מעומדת עם הטקסט במקרה הזה:
http://eyoor.blogspot.com/2011/08/1_09.html
 
בחודשים האחרונים בעצם "כתבתי למגירה", אספתי חומרים רבים שחלקם עלו לבלוג, כשהיה עדיין סגור (תמצאו אותם בתגיות השונות), ורובם עדיין ממתינים. מדובר גם בדברים שהשגתי במיוחד, כמו המודעה הזו:
http://eyoor.blogspot.com/2011/08/13_28.html
 
תהנו!

גיא גרניט
 
 
הבהרה: כל הזכויות על האיורים המופיעים בבלוג שמורות ליוצריהם ולבעלי הזכויות החוקיים. הצגתם בבלוג היא בבחינת המחשה הנלווית לדיווח עיתונאי. במקרים מסוימים מוצג קטע מאיור כשהאיור המלא מופיע בקישור, וזאת למטרת הדגמה נקודתית בבחינת סקירה אקדמית - במקרה כזה יצוין "קטע מאיור"
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה