בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

אוסף כלי הבית המאוירים שלי #1


נדמה לי שיהיה קשה להכחיש שאני חובב איור, אבל זו ההזדמנות להודות בדבר נוסף - יש לי אוסף של צלחות מאוירות. בשלב זה האוסף מונה בערך שתי צלחות, ואני כותב את הפוסט הזה בשאיפה להרחיב את האוסף, ולמצוא עוד פריטים מתאימים (רצוי בגבולות מדינת ישראל). בכלל יש לי שאיפה שהכל יהיה מאויר אצלי: מגבות, כוסות, ספלים, קופסאות, מצעים וכו' (זה עדיין לא לגמרי מצליח לי, השאיפה הזו, צריך אולי להיות קצת יותר נחוש). וכמובן שרצוי איור מקורי ואיכותי בכל אלה.

אז הנה, לפניכם, מוצג האוסף שלי. כמובן שאני מתקמצן על הצלחות והן לא בשימוש. אבל כשיהיו יותר פריטים באוסף, השאיפה היא כן להשתמש בהם.

אם מישהו מכיר חנויות/פריטים שראויים להתווסף לאוסף, אשמח מאד לדעת.. 
   
[לחצו על התמונות להגדלה]

צלחת מ-Zara Home, בריסל
  
  



צלחת פלסטיק מ-Habitat (אירלנד?)

    

   

  
  
שחר קובר:  בכל מקרה, הייתי רוצה להבחין בין איור לבין עיטור - עיטור מקשט. איור שופך אור על משהו - בד"כ טקסט. לכן האם הצלחות האלו הן מאוירות או מעוטרות? מה שיש על הצלחות האלו הוא יותר קישוט. הציור לא מבאר את הצלחת וגם לא את האוכל שעשוי להיות עליה. בכל מקרה זה מגניב.
    
גיא גרניט:  נדמה לי שזו הגדרה אחת לאיור, ההגדרה שלך, לגיטימית וטובה וכו', אבל נראה לי שכל עוד איור מעביר איזשהו סיפור, מתאר התרחשות מסוימת ולא סטטית, זה איור (כלומר, הצלחת הראשונה איור, השנייה באמת יותר עיטור). מה דעתך?
   
שחר קובר אני מסכים להתפשר על ההצעה שלך.

   
רחל סטולרו-חיים:  לפני כמה שנים קניתי צלחות מאוירות מתוקות בחנויות גולף אנד קו. לא צריך לחפש רחוק, אם יש לך האומץ להסתובב בחנויות כלי בית בתקופה שלפני ראש השנה - אני בטוחה שתמצא מציאות..
  
   
גיא גרניט:  האמת שאכן היו פעם דברים נחמדים בגולף אנד קו. אבל כבר אין, הם כל הזמן מחליפים קולקציות. צלחת אחת שקניתי שם הלכה לבלי שוב כאשר המיקרוגל השתגע ופעל 23 דקות במקום 2:30. אבל כמו ששחר אומר, זה היה עיטור ולא איור, אז לא כזה הפסד..


דנה שמעוני:  אה!!! יש לי ! יש לי!
העליתי פוסט לכבוד זה.. (עם שאר התמונות)
http://www.danalonama.com/?p=280

קיצור גיא, ממליצה  לך לייצר לעצמך את הכלים המאוירים.. זה הכי שווה.. או שתחכה לנגלה הבאה שלי..
      
   
   
    
שחר קובר דנה, אילו ספלים יפים!



תוספת - 24/1/2010:  משהו נהדר שמצאתי בפליקר:

   
  
לחצו על התמונה להגדלה
    

חבל רק שלמצוא בפליקר או etsy לא ממש עוזר לי כרגע, מה גם שאני מעדיף (כרגע) צלחות בייצור יותר המוני, שאולי יהיו יותר עמידות, מבחינת ההדפס
  
  
sheen:  תנסה דרך הקישורים שיש בתוך הדברים המהממים שבאתר הזה:

יש בחו"ל חנויות עם חפצים עוצרי נשימה לבית.
גם אני, באופן מפתיע, רוצה צלחות כמו שלך, איזה כיף!!
      
    
  

  
   


גיא גרניט:  אתר מדהים! אפשר לשרוף שם שעות וגם הרבה כסף :)
     
ודנה, אשמח לכלים שלך!
   

לגבי "לייצר בעצמי": נראה לי אני מעדיף משהו פשוט, מן המוכן. אני לא קונה הרבה, אבל זה משהו שכן הייתי שמח לקנות. אם רק היה מה ואיפה.. נראה לי גם, כאמור, יותר עמיד, מבחינת ההדפסה והאיכות. נו, אני בנאדם ממוסחר. שיהיה.
     
אגב, נזכרתי שלפני כמה שנים היתה בוגרת של שנקר שפרויקט הגמר שלה היה איורים מודפסים על צלחות..

     
המשך המקבץ:
http://www.eyoor.co.il/2011/10/2_25.html
   
     
23/1/2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה