בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

כלי בית מאוירים #5


יש אמן/מאייר שאני מאד אוהב, ההולנדי Joost Swarte, ועכשיו גילתי שהוא עושה גם צלחות

עוד בלינק:
  
     
    
  

15/7/2010:  מגזין העיצוב הישראלי המצוין reDesign העלה כתבה על סדרת כלי הבית האורבניים המאויירים של People Will Always Need Plates (צלחות, ספלים, מגבות מטבח, כלי אוכל לחיות מחמד ותיקים)   

   
[לחצו על התמונות להגדלה]
  
    
  
 

  
מרי רייזמן:  אני חושבת שאפשר למצוא חפצים מאוירים בחנות "טויסים" (קינג ג'ורג' 97, ת"א) ונראה לי שהחפצים האלה נמצאים בכל מיני מקומות אפילו לא צפויים, צריך לחפש. בחו"ל כמובן ניתן למצוא חפצים כאלה אני הייתי יכולה להפנות אותך


http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?pushId=A_FURN_DINNERWARE&itemCount=80&selectedProductSize=&id=16197253a&startValue=1&itemdescription=true&selectedProductColor=&sortProperties=%20subCategoryPosition,%20product.marketingPriority&navCount=224&color=&parentid=A_FURN_DINNERWARE&navAction=poppushpush&sortby=&prepushId=&popId=A_DECORATE&availableOptions=availableOptions


   

  
אותי מאד משמח לדעת שמישהו מעוניין בחפצים כאלה תמיד יש לי מחשבה על איך ואיפה אפשר לשלב איור (באילו חפצים)

5/7/2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה