בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

כלי בית מאוירים #8

המשך לפוסט קודם: 
http://www.eyoor.co.il/2011/10/4_25.html



דורון זהרי:  התוספת החדשה לאוסף כלי הבית המאוירים שלי.. "הסיפור מאחורי הצלחת": אמא שלי הכינה לי 6 צלחות, אני צבעתי אותן במשיכות מכחול עם אנגובים ואח"כ התאמתי להם את הרישומים (שהכנתי מהם דקאלים - מדבקות לקרמיקה). בקיצור, זה יצא זוועה. הצבעים של האנגובים יצאו כהים ועם נוכחות חזקה מדי יחסית לרישומים האפרפרים. אבל.. קניתי גם כמה צלחות בצבע קרם באיקאה, שעליהן חיברתי רק משהו קטן במרכז (שאריות), והן יצאו לטעמי. הנה:
 
 



 
 
 
 

 
 
 

 

 

לגבי הדקאלים - זה סוג של מדבקות לקרמיקה ששורפים אותן ב-800 מעלות. את הדקאלים מניחים על גלזורה, לכן גם צלחות קנויות מתאימות. זה עמיד ביותר. הצלחות עם המריחות בשחור וחום הן הטובות ביותר מבין הצלחות בעבודות יד שאכזבו אותי. בכל אופן, יש משהו גם בלהפוך מוצר של איקאה לייחודי, זו כמעט אמנות קונספטואלית.
   
גיא גרניט:  http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=ikea-hacking
   
 
29/1/2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה