בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שישי, 7 באוקטובר 2011

גרסתו המאוירת של ר. קראמב לספר בראשית

אולי בהמשך לזה:
http://www.eyoor.co.il/2011/09/blog-post_5227.html
    
לא מצאתי מידע באתר ההוצאה (עם עובד/חרגול), אז אני מביא קישורים לכמה בלוגים שהתייחסו ליציאתו בעברית של הספר

     
  


   
   


  



ומה שקישקה חושב על הספר, בבלוג שלו:

   


תוספת - 14/1/2011: ואני רואה שגם הוצאת חרגול עדכנה את המידע על הספר באתרה. יש גם אפשרות לקרוא את הפרק הראשון:

   
  


דור טננבאום: אני לא כותב כאן הרבה אבל אני קורא סמוי. אני נהנה מהדיונים כאן. אז כשהגעתם לקראמב הרגשתי שפה יהיה המקום הטוב ביותר שלי להיכנס. לקראמב יש סגנון טוטאלי- כלומר קיצוני. ואפשר לאהוב את זה ואפשר שלא. האמת שפעם לא כל כך הבנתי מה ההתפעלות מרפאל עד אשר למדתי את מקומו בהיסטוריה והדברים שלו התחילו לרגש אותי רק לאחר שהבנתי את החידושים שהוא הביא. אז כך זה עם קראמב. גם כקומיקס הקומיקסים שלו קשים לקריאה ולוקח זמן להיכנס לזה אבל ברגע שעושים את זה, זה שווה כל רגע. לדעתי הוא גם נחשב לחדשן בנישה בה הוא פעיל שהיא קומיקס למבוגרים. התרומה שלו לז'אנר היא בהחלט הרבה מעבר לסגנון שלו. בכל מקרה, אני סטודנט בבצלאל בשנה ג' ועכשיו אני בהולנד (חילופים). את החילופים עשיתי בכיתת איור מעולה פה בבית ספר בהולנד. אז שם החליטו שאין מצב שמאייר לא ידע מה זה אימייג' סיקוונס וכולם עושים קורס חובה. הקורס היה מרתק, בתחילת כל שיעור סוג של סקירה על תולדות הקומיקס (המערבי בעיקר ויפן) והתבוננות באופי העברת הסיפור. די התמכרתי לכל הז'אנר העצמאי האמריקאי של שנות ה-90 בעיקר. וקראמב הוא בהחלט אחד המעניינים יותר. אה, ויש גם את הסרט "אמריקן ספלנדור" שהוא סרט מעולה וככה על הדרך נחשפים לדמותו של קראמב.
   
5/1/2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה