בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

ספרים דיגיטליים לאצבעות קטנות ודביקות :)


מפגש של Scbwi Israel ביום חמישי הבא בנושא זה:

והסוגיה תזכה להתייחסות גם בכנס השימושיות של UPA בעוד שבועיים:
(ההרשמה נסגרה)
     
  
מיקה אבני מדגמנת אייפד

תגובה 1:

  1. אלית מסכמת את המפגש (מתוך הפייסבוק):

    אני חושבת שנוצר אתמול מצב נהדר- בו כמה חברות הציעו הצעות מפתות ליוצרי ספרים- וחייבים לקפוץ על הסוס!(אז סיכום - אם הבנתי נכון):

    yellowpixie (ליאור המרצה) - מקימים הוצאת ספרים במטרה לייצר ספרים איכותיים בשיתוף פעולה עם מאיירים, סופרים, אנימטורים ועוד. הרעיון הוא ליצור ספרים ברמה מאוד גבוהה כאשר ההפקה נעשית על ידם (ללא עלות ליוצרים- שזה יפה מאוד כי עלות קריינות, תכנות, עימוד ועוד- היא גבוהה מאוד). הם מחפשים שיתופי פעולה עם יוצרים לספרים הבאים של ההוצאה- ומי שיש לו ספר במגירה או זכויות על ספר שיצא- מוזמן וחייב ליצור עימם קשר בהקדם.
    lshtram@gmail.com
    המאייר והסופר יקבלו אחוזים ניכרים מהמכירות.

    ebooki - (שחר ושונית ייצגו אותם במפגש) הם הוצאה עצמית. היוצר משלם כסף עבור השירות ומקבל מוצר שאותו הוא משווק ומקדם. אפשר לקנות מהם גם חבילות קידום עבור ספרים דיגיטליים. יש להם ארסנל ספרים נאה - אך לא ממש אינטראקטיבי שכבר הוציאו- בקריינות של יוסי בנאי, אך נתבשרתי שהם מוסיפים אופציות אינטראקטיביות לספריהם בימים אלו.
    הם מציעים מבצע שחייבים חייבים לתפוס בקרניים- ספר ראשון- חינם !
    לא הבנתי האם ישולמו אחוזים ליוצרים בהמשך- שונית ושחר- אתם מוזמנים להגיב ולעדכן.
    info@ebooki.co.il

    touchoo -שבאו בייצוג יפה של עומר ושותפים אלמונים בפאתי הכיתה- הם חברה מוכרת שהוציאו ספרים רבים ומעולים ( הובטח לנו שפס הקול המעצבן של אצבעונית יוחלף בקרוב- ןאז הספריה שלהם תהיה ממש מושלמת- מיקה שלי חוגגת עליהם שעות רבות) יתנו כלי למאיירים לייצר ספר בכוחות עצמם. עומר הציג אתמול גרסה ראשונה של הכלי. התוכן יגיע מהיוצר עצמו. הם מציעים פלטרומה ליוצרים וכנראה לא יגבו כסף על יצירת הספר אלא יתחלקו באחוזים.
    team@touchoo.com

    עוד מידע ותגובות:
    https://www.facebook.com/event.php?eid=287383017956064

    השבמחק