בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שני, 10 באוקטובר 2011

ספרי הסקיצות נחשפים #1


3 מעצבות אופנה, אדריכל, טיפוגרף, מעצבת תכשיטים ומעצבת מוצר ותאורה נותנים הצצה קטנה לספרי הסקיצות שלהם - במוסף "סגנון" של "מעריב"

   
  


  

   
רחל סטולרו-חיים: כתבה אלגנטית ונחמדה. אני ממש אוהבת ספרי סקיצות מדוגמים כאלו, אבל אני אף פעם לא מצליחה למנוע מספרי הסקיצות שלי להפוך לבלגן של קשקושים. ממש לא משהו שכדאי לחשוף לציבור.. ראיתי כמה אנשים שהרימו בהתלהבות את המחברת שלי והתחילו לדפדף, אבל כמעט מייד הניחו אותה באכזבה :-) אולי אצל אנשים שחיים עיצוב, גם המחשבות הפרטיות שלהם יוצאות בצורה מסודרת ואסתטית.
  
  
שחר קובר: מעניין. אני מעולם לא הצלחתי לתחזק ספר סקיצות. זה נורא לא נוח. אצלי הכל על איי4. יותר קל אח"כ להעתיק עם שולחן האור, או לסרוק. ובכל זאת, כשאני רואה ספרי סקיצות יפים לפעמים אני מתפתה לקנות ספר סקיצות חדש, אבל הוא בדרך כלל נשאר מיותם על השולחן ומעלה אבק. רק במילואים אני מצליח להשתמש בו אבל אז מה כבר אפשר לצייר חוץ מבוץ וחרמוניות בחורף, וקוצים ואבק בקיץ? אבל אף פעם לא הבנתי איך אפשר לתחזק ספר סקיצות אסתטי כזה.
    
  

גיא גרניט: תראו איך מטיאס אדולפסון מתחזק יפה את המולסקין שלו, ואז חושף אותו בדפדוף איטי, כיאה
  
   
  

גיא גרניט - 13/3/2011: בבלוג של המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל מספקים הצצה לסקצ'בוקים של הסטודנטים לאיור:

http://fiftybyseventy.net/?cat=35




גיא גרניט - 16/4/2011: ספר חדש: השרבוטים הקטנים של האדריכלים הגדולים
  

   

  
עדכון - אוקטובר 2011: יש המשך:
  
   
29/1/2011

2 תגובות:

  1. תוספת עדכנית 1: ספר הסקיצות של נדב וייסמן נחשף ב"מחברת השראה"

    http://mahberet.net/2011/10/09/%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%93%D7%91-%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%9E%D7%9F/

    השבמחק
  2. תוספת עדכנית 2: ספרי הסקיצות של כמה מסרטי דיסני ופיקסאר המוכרים ביותר עלו לרשת

    http://shulyathakosem.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    השבמחק