בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום שישי, 23 בדצמבר 2011

איור במקום שאתה לא ממש מצפה למצוא אותו #95

      
        
      
והפעם: אנימציה במקום/זמן לא צפוי
     
31.12.1999. ערב המילניום החדש. אני יושב על ספת הנוער בחדר שלי. שקוע באיזו מחשבה. אולי קורא משהו. האחים בחדריהם, כל אחד בענייניו. ההורים יצאו, במפתיע, לאיזו מסיבה. הבית די שקט. לפתע, חצות. לפתע, שעון היד הדיגיטלי שלי משמיע סדרת סאונדים חגיגית ומופיעה על הצג אנימציה מיוחדת לחילופי האלף!  לחלוטין לא צפוי*, ומקסים, ואין ספק שהחוויה נחרטה, גם אם ב-11 השנים שחלפו הספקתי לשכוח מה בדיוק הופיע שם. בכל מקרה, באותו רגע שמחתי מאד שאני בחדר שלי, על ספת הנוער, ויכול לחוות את זה כמו שצריך. במסיבה רועשת מי היה שם לב לזה.
   
בזמן האחרון הפכתי את הרשת בחיפושים אחר אנימציית המילניום, ללא הצלחה בינתיים, אבל מצאתי סרטון אחר (למעלה) שמציג את השעון שבשגרה, ייחודי (ואנימטיבי) בפני עצמו.
   
Swatch .Beat קראו לו. חלק מסדרה. שולב בו איזה קונספט של "זמן אינטרנט". בסרטון ניתן לראות את הפיקטוגרמות החביבות שלו - מטוס לתצוגת השעון עולמי, ארנבת לסטופר, פצצה לטיימר, תרנגול לשעון המעורר.. ואם לוחצים על הכפתור התחתון מופיעה *אנימציה של כלבלב משתין!  :-)  סווטש והשטויות הנהדרות שלהם 
 
(הדגמת האנימציה מדקה 0:40 בסרטון)
 
   
זיכרון נוסטלגי מגאדג'ט חביב אחר שהיה פעם ברשותי:
http://www.eyoor.co.il/2011/08/6.html


אזכור קודם של סווטש בבלוג:
http://www.eyoor.co.il/2011/09/blog-post_05.html
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה