בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

אח-ווה


חנוכה. תאומים לא זהים. איור: אסף
       
לפני כמה וכמה חודשים חשבתי להעלות פוסט שכזה על קשרי משפחה בין מאיירים.     
 
יש מאיירים שהם בני זוג ו/או נשואים (לא מעט, האמת), ויש מאיירים שהם אבא/אמא ובן/בת, ויש מאיירים שהם אחים (דאובה, מושקוביץ, צ'רקה.. מכירים עוד? טקבקו), ויש מאיירים שהם תאומים (!)
 
אבל אז חשבתי שזה נושא קצת רגיש, לא סתם הוספתי "ו/או", ותמיד יש את האח "היותר" מוכשר ו/או מפורסם (בקישורים שמתי את האח הפחות-ותיק-בתחום), ואם הסגנונות שלהם דומים אז בכלל..

אבל לשמחתי אסף חנוכה (הדוגמא שלנו לתאומים, להפעם) חסך לי את התלבטות והמאמץ, כשנסע לאמריקה, לפגוש את האח, להתרשם מקרוב מההצלחה ולברר את השאלה "למה הוא כן ואני לא", דרך סוג-של ראיון עם האח. מעניין.

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3553683,00.html
 
"תומר ואני תאומים זהים, עובדים באותו תחום ובסגנון איור מאוד דומה. אחרי הצבא אני נסעתי לצרפת (וחזרתי כעבור ארבע שנים), ותומר נסע לניו יורק. והנה הוא מפרסם ספר אמן, ואני מפרסם את חיי המתפוררים ב"מוסף כלכליסט". התחלנו מאותה נקודה, עם אותו קוד גנטי, וכל אחד הגיע למקום אחר לגמרי" - אסף
    
 
ו.. כן, כשיצא הספר של תומר הבלוג עדיין לא היה באוויר. אז כן, יצא הספר של תומר!  (זו בעצם הסיבה שהפוסט נמצא גם בתגית "אמנות")
     
       
החנוכות בזמנים אחרים. איור: אסף חנוכה
     

3 תגובות:

  1. אוי :) זה לא היה נגמר טוב...אם גם אח שלי היה מאייר

    השבמחק
  2. וכאן אפשר לראות את האיורים של אסף חנוכה לכתבה שכתב ל"כלכליסט":

    http://realistcomics.blogspot.com/2011/12/week-75-bizzaro.html

    השבמחק
  3. גם קורן שדמי מצליח יפה באמריקה

    השבמחק