בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום רביעי, 4 בינואר 2012

עדכון קל לפורמט הבלוג

   
לפני חודש וחצי עלה "בלוג איור" לאוויר. וסה"כ אני מרוצה (21,000 צפיות!), אבל עדיין לא לחלוטין שלם עם הפורמט.
 
כפי שאני רואה את זה, יש בבלוג 3 נדבכים: (1) מחשבות ודיונים + ספיישלים, (2) דיווחים שוטפים למיניהם, (3) מקבץ/מאגר של איורים טובים בפילוחים שונים - וחשבתי לנסות פיצול קטן, להעביר את מאגר ההשראה (פרסום, כפולות בעיתונים/מגזינים, עטיפות ספרים ואלבומים, "על הקירות", "אינטרנטי-ממוחשב", אופנה) לפליקר:
 
http://www.flickr.com/photos/meayrim
 
לדעתי, למאגר יהיו יתרונות רבים בפליקר. תהיה הפנייה הדדית בינו לבין הבלוג, כשהתוספות האחרונות במאגר יופיעו גם במצגת בבלוג - מימין למעלה. לנוחיותכם יש גם פיד RSS לפליקר
            
מה דעתכם?
  

4 תגובות:

  1. פליקר טיפ: לחיצה על תמונה עם הלחצן הימני של העכבר תאפשר לפתוח אותה במבחר גדלים

    השבמחק
  2. אני ממש לא נכנסת לפליקר, כך שאם אני מבינה נכון את התכנון המחודש מבחינתי זה הפסד

    השבמחק
  3. אני גם לא מרגיש שיש צורך בהפרדה פיזית. אלא קונספטואלית: כשיש מאמר ארוך שיהיה מאמר ארוך. כשיש רק טעימה, אז נטו טעימה. שאלה מינונים. למרות שפליקר מאוד יפה.

    השבמחק
  4. בעקבות הערותיכם החלטתי לנסח מחדש את הפוסט הזה, כדי שהדברים יהיו יותר ברורים. מציע שנחכה ונראה איך עובד הסידור החדש והאם אנחנו/אני מרוצים :)

    השבמחק