בלוג איור - ראשי    .    כל התגיות  .  חיפוש  .  אינדקס המאיירים  .  פינטרסט  .  פייסבוק  .  אינסטגרם  .  RSS  .  מדף

  ניווט בבלוג איור   


יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

לא בכל יום מוצג בקולנוע ישראלי סרט על מאיירת


"מיס פוטר"
   
    
ובכן, עשיתי לעצמי חשק, אז טרחתי והלכתי
   
לא היו לי ציפיות מיוחדות. המיתוג של הסרט סתמי ולא מזמין. וגם לא ממש התחבר לי עם מה שהכרתי וידעתי.
   
אבל.. הסרט הפתיע לטובה. מקסים בהחלט. לונדון וה-Lake District של ראשית המאה הקודמת עושים את העבודה. במיוחד מנקודת מבטה של משפחת אצולה משעשעת. סיפור תמים אך בנוי היטב (BBC Films). האנימציה משתלבת נהדר - הזכירה לי עד כמה משובחים האיורים המקוריים. והעיקר, אני מניח, מיס ביאטריקס פוטר עצמה - מאיירת לתפארת שגם יודעת לעמוד על שלה, פורצת דרך קטנה ובעיקר לא מתביישת לדבר עם האיורים שלה.
     
   
כרזת הסרט

  
למרות שאני לא מאייר, משהו בקסם הזה עושה חשק לאייר. גם המאייר שראה איתי את הסרט שותף לתחושה.

לקראת הסוף נזכרתי שהאנימציה מזכירה לי משהו. אי-שם בסוף המאה שעברה שודרה בארץ סדרת אנימציה שהפיחה חיים בדמויותיה של פוטר - מומלץ!
http://www.youtube.com/watch?v=zYPkH8gPDps   
   
שחר קובר: נפלא. כ"כ תמים. היה לי ספר שלה שהייתי קטנטן ומאוד אהבתי אותו, למרות שהוא היה באנגלית ולא הבנתי את הטקסט. בעקבות המלצתך אלך לראות את הסרט.
  
12/5/2007

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה