כבר דנו כאן בשאלה: האם הטאבלט יציל את המאייר?
http://www.eyoor.co.il/2011/10/blog-post_9637.html
אני אוהב לזהות מקומות שעדיין אין בהם איור (או שאין בהם איור איכותי) ויש בהם פוטנציאל. הנה עוד אחד:
בשנה האחרונה מפתח משרד החינוך תקן לספרי-לימוד דיגיטליים. באתר המשרד פורסמו תקנים לרמות א' ו-ב' (מתוך 3 רמות מתוכננות):
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/MadaTech/hatamat_marechet_21/PituchTochenDigitali/Sfarim_Digitalim.htm#d22
ברמה ב' נדרש המוציא לאור להטמיע בספר "משאב מדיה" אחד לפחות עבור כל אחד מהנושאים שבחומר הלימוד בספר (קבצי קול, סרטונים ואמצעי המחשה). כלומר, אם בספר דיגיטלי מסוים יהיו 13 נושאים, יהיה צורך ב-13 "משאבי מדיה" = בתקווה מקום פוטנציאלי לאיור ואנימציה. רצוי איכותיים. רצוי בתשלום הוגן למאיירים.
רמה ג' אגב אמורה להיות ספרים משולבי מערכות למידה (והערכת תלמידים) אינטראקטיביות. שוב פוטנציאל.
http://www.eyoor.co.il/2011/10/blog-post_9637.html
אני אוהב לזהות מקומות שעדיין אין בהם איור (או שאין בהם איור איכותי) ויש בהם פוטנציאל. הנה עוד אחד:
בשנה האחרונה מפתח משרד החינוך תקן לספרי-לימוד דיגיטליים. באתר המשרד פורסמו תקנים לרמות א' ו-ב' (מתוך 3 רמות מתוכננות):
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/MadaTech/hatamat_marechet_21/PituchTochenDigitali/Sfarim_Digitalim.htm#d22
ברמה ב' נדרש המוציא לאור להטמיע בספר "משאב מדיה" אחד לפחות עבור כל אחד מהנושאים שבחומר הלימוד בספר (קבצי קול, סרטונים ואמצעי המחשה). כלומר, אם בספר דיגיטלי מסוים יהיו 13 נושאים, יהיה צורך ב-13 "משאבי מדיה" = בתקווה מקום פוטנציאלי לאיור ואנימציה. רצוי איכותיים. רצוי בתשלום הוגן למאיירים.
רמה ג' אגב אמורה להיות ספרים משולבי מערכות למידה (והערכת תלמידים) אינטראקטיביות. שוב פוטנציאל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה